HE GUANYAT!!!!!!!

Avui es al dia més feliç de la meva vida, perquè he guanyat  al concurs de blocs de lamalla.cat "NETREPORTER" he guanyat el primer premi, o sigui un iPad WiFi de 32GB. M'han dit que com encara no ha arribat a Espanya ja ens ho lliuraran, doncs ells volen lliurar-nos els premis, als guanyadors i als finalistes, a la seu de lamalla.cat.

Voldria donar-li les gracies a la meva professora d'angles, perquè sense ella jo no estigués escrivint això, moltes gràcies teacher. També a tots els lectors del meu bloc, als meus amics que van enviar missatges a la votació popular, i a la meva família pel suport.
De veritat, MOLTES GRÀCIES A TOTS.


(Castellano)
HE GANADO!!!!!!!

Hoy es el día más feliz de mi vida, porque he ganado el concurso de blogs de lamalla.cat "NETREPORTER" he ganado el primer premio, o sea un iPad WiFi de 32GB. Me han dicho que como todavía no ha llegado a España ya nos lo entregarán, y pues quieren entregarnos los premios, a los ganadores y a los finalistas, en la sede de lamalla.cat.

Quisiera darle las gracias a mi profesora de inglés, porque sin ella yo no estuviera escribiendo esto, muchas gracias teacher. También a todos los lectores de mi blog, a mis amigos que enviaron mensajes en la votación popular, y a mi familia por el apoyo.
De verdad, MUCHAS GRACIAS A TODOS.

No hay comentarios:

Publicar un comentario